2008. április 1., kedd

Mezőfalva

Nagyon szupi kis hétvégénk volt apa barátainál. Szombaton reggeli után már indultunk is Mezőfalvára. A háziak már nagyon vártak, a gyerekekkel egyből megtaláltuk az összhangot és mentünk is játszani...

Délután Sárbogárdra látogattunk el egy igazi gazdaságba! Volt ott csomó állat, még pulykát, bivalyt és fácánt is láttunk. Pont akkor tértek haza a bárányok a legelőről, elég zajosak voltak-tesi kicsit megijedt tőlük. Traktorra és pónira is ülhettünk, csak úgy halmoztuk az élvezeteket.





Visszatérve nagyot motoroztuk és csaptunk egy közös fürdést. (9-re mind a négyen aludtunk, anyáék még akkor kezdték el a szalonnasütést.)



Vasárnap gyönyörű időre ébredtünk és a horgásztóhoz mentünk ki. Kicsit fociztunk, de aztán elestem meg apa is cukkolt és kivertem a balhét. Anyáék úgy döntöttek, inkább átmegyünk a játszótérre. Ott már semmi bajom nem volt, rohangáltam, csúszdáztam. Sikerült egy biciklit is kölcsönkérni, lelkesen róttam a köröket. Aztán undok voltam Adriánnal és anya visszaadta a kölcsön bicajt. Ekkor tört ki az újabb hiszti, csak nehezen nyugodtam meg.
Ebéd után kis játék és jöttünk haza. A kocsiban elaludtam, itthon megint hiszti-Pisti voltam. (Lehet, hogy az óraátállítás miatt?!)

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:-O TAKKÓ! Az valami csodás szerkezet ;)
Micsoda fantasztikus hvg volt !
Puszi

Bogár és Gerti írta...

AMúgy a projek halad, mégha lassan is ;)
Píz megvan, ez a fő ugye :-D
Pasik befűzve. Menni kell fáért és a jó jóidőre keresztpapa már rakja is össze a tornyot :-D Pali papa meg "önként" vállata a festést :-D
Mihelyst lesz infó úgyis írom, ki sem bírnám!
Puszi