2008. március 26., szerda

hőemi

Hétfőn apa vízzel öntözte anyát...hát, nem volt tőle elragadtatva!
Laza napunk volt, csak este ugrottunk át Roziékhoz (babamasszázsos ismerősök) anyával locsolkodni. A verset még anya mondta helyettem, jövőre már ígérem, megtanulom én is. Gyorsan bezsebeltük a csokitojásokat és kezdődhetett a játék. Nagyon jól éreztük magunkat, 9-ig maradtunk!:) (Még szerencse, hogy csak egy sarokra lakunk egymástól.)

Tegnap még itthon voltam, délelőtt a Klauzál téri játszótérre ugrottunk ki. Ma már oviztam és ahhoz képest, hogy reggel még nem akartam ott aludni (ezt néha bedobom), nagyon jó napom volt. Sokat játszottam, jókedvben telt az idő.:)


Tegnap délután megkaptam a 18 hónapos szurimat. Nagyon ügyi voltam, megint épp csak nyekkentem, mint a második vérvételkor. Anya begyűjtötte a bölcsis papírokat és hétfőn már megyünk a gyerekekhez. Szuri előtt a védőnéni megmért: 11,2 kg és 84 cm vagyok.
Este gyorsan kidőltem, hang nélkül aludtam egész éjjel! 6-kor nyomtam be a tejeskávémat, de utána ájulás volt 9-ig. Anya melegnek talált, be is dugta a hőmérőt és igaza lett: 37,6. Kaptam Panadolt, aztán nagyot lustálkodtunk. Délután már vígan játszottam a tesóval, éjjelre azért kaptam egy kúpot...

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:-S Lázmentesítő puszókákat küldök itt is :)
Puszi

csai írta...

Sok sok gyógycupp ide is! :))) Szuper az óra!!! Tigris mindig egy jellem,
Jellem és tigris az egy!!!!

Évi írta...

reméljük hamarosan tali:-)).A szúrásokat milyn jól türöd, nem vagy egy nyavajgós pasika:-).Bölcsi reméljük bejön és jó lesz ott neked.Millió csók, bocsi, hogfy csak röviden.

Évi írta...

Ez a lázasodásod elég rémisztö lehet, hát mér' nem múlik már????