2008. március 23., vasárnap

húsvét

Múlt héten hányásos-hasmenéses vírus tombolt az óvodában, még az óvónénijeink is betegek lettek. Szerdától a medve csoportban vendégeskedtünk. Nagyon jól megvoltam, aranyosak voltak az ottani gyerekek és az óvónénik is. Gond nélkül ettem, aludtam, játszottam-tetszett a különleges helyzet. (Pénteken kétszer volt hasmenésem, de szerencsére nem lett folytatása.) Anya is örült, hogy ilyen könnyen viseltem a változást, mert nyáron majd összevont csoportok lesznek.


Hétfőn újra a saját csoportunkba fogadott a saját óvónőnk!:) A héten minden a húsvéttal volt kapcsolatban az oviban. Díszítettünk, nyomdáztunk, festettünk, csütörtökön pedig ünnepi reggeli volt: rántottát ettünk. Sőt! A nyuszi eljött az oviba és mindenkinek hozott ajándékot!:) Kaptunk két csokit, kis plüss kutyát és mini cserepes virágot. Délután Sanyi papáék jöttek látogatóba és hozták el a nyúlcsomagot könyvek, csokik formájában. A nagypapa meg kis disznótorost hozott szerdán sonka, szalámi és tojás formájában.



Péntek délelőtt Lillához mentünk játszani, anyáink meg beszélgettek. Itt sem maradt el az ajándék: kártyákat és csokikat kaptunk a nyúltól. Tegnap a nagymamánál ebédeltünk, itt esernyő és persze csoki várt. (Tesi plüss majmot kapott, anyáék pénzt, könyvet és teát.) Legjobban az utánfutós autót vártam, amit jó előre kinéztem magamnak. Már aggódtam, hogy a nyuszi mégsem hozza meg, de aztán ma reggel megtaláltam a kis kosárban. Abba rakta Levinek a Thomas-os dvd-t is-anya megígérte, hogy este megnézhetjük.

Ma a papa ebédelt nálunk és Ildiékhez megyünk délután, amikor felébred a tesi. Holnap locsolkodás lesz, bár pillanatnyilag apa nem tűnik túl aktívnak ezügyben. Anyát azért biztos megöntözzük, hogy el ne hervadjon...

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) A nyuszik megszokják kapni a leveleinket ;) s hozzák is iziben a kívánt terméket :)
Puszi

csai írta...

Így viselkedik egy nagy és okos fiú! Nagyon édes az a nyuszi! :)

csai írta...

http://lilypie.com/second_birthday.php

Ide is bemásolom, hátha... ;)