2008. március 23., vasárnap

kis hős

Kedd reggel 6-kor ébresztettem a családot, anya nem élvezte túlságosan. A tejeskávém után ugyan még visszaaludtam, de tesó hamarosan kelt és neki esze ágában sem volt már aludni. Együtt mentünk az oviba, utána anya vérvételre vitt. Úgy döntöttem, ügyes leszek és nem sírok! Így is volt: csak egy kis grimaszt vágtam és nyekkentem egyet a rend kedvéért, amúgy semmi. Anya és a nővérke agyba-főbe dicsértek.:) A leragasztást most sem értékeltem, de nem sírtam akkor sem. (Leszednem nem sikerült...)

A délelőttbe még belefért egy séta is, a Károlyi kertbe mentünk. Korai ebéd után a sok eseménytől teljesen kiütöttem magam és 3 órás nagy pihenést tartottam. Valahogy még este is fáradt voltam, nem sokkal 9 után már megint húztam a lóbőrt.



Pénteken ebéd után produkáltam egy pisit a bilibe! Már másodszor szóltam érte, igaz mindig kakit jelzek. Anya teljesen odáig volt az örömtől. Büszke is lehet...

Szókincsem is folyamatosan bővül, a héten tanult új szavaim: zsiráf, zebra, koszos, virág, traktor. Próbálkozok kimondani a markolót is...



1 megjegyzés:

csai írta...

Te már tejeskávézol??? :O Váóóóó! Anya is látta már a hírdetését, de engem egyelőre még a tej sem érdekel :s