2008. március 17., hétfő

csavargós napok

Végre meggyógyultam és az idő is kedvezett a sétának-ki is használtunk:

  • pénteken a Pillangó parkban játszótereztünk anya barátnőjével,

  • szombaton a Normafánál voltunk Sanyi papáékkal,

  • vasárnap csak a szomszédos játszóra ugrottunk le,

  • ma a Margitszigetre mentünk. :)

A legjobban szombaton fáradtam el, már aludtam is hazafele a kocsiban. Aztán otthon ébredtem az ágyamban... Nagyon kiszívott a levegő, ki is pirosodtunk mindannyian. Tesóval sokat motoroztunk, ő bátran száguldott lefelé a lejtőn. Azért én se voltam nyuszi, csak kb. félig mentem fel. Többször segítségre szorultam felfele menet, olyankor mindig megkértem valakit, hogy "segíts". Labdáztunk, motoroztunk, mászókáztunk és gyorsan elszaladt 2 óra.


Ma korán keltünk és korán indultunk sétálni is, 10-kor már villamosoztunk. Napsütéses idő volt, de fújt a szél is. Összegyűltek a felhők és esett pár csepp eső is. Szerencsére nem fordult komolyabbra, de hazakergetett minket és amúgy is indulnunk kellett. Most is jól éreztem magam: lovacskáztam, csúszdáztam, hintáztam és a dombon szaladgáltam.
Itthon alig bírtam kivárni az ebédet, már nagyon álmos voltam. Aztán betermeltem a hamit és kiütöttek az álommanók...

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Bőséggel rátok fér a séta és csavargás :)
Puszi