2008. március 14., péntek

gyógyultan

A kedd délutáni kontrollon a doktornéni hivatalosan is gyógyultnak nyilvánított!:) Tegnap fejeztük be az antibiotikumot, most homeós bogyókat, meg Béres és Cebion cseppeket kell szedni immunerősítésként. Jövő héten megint vérvételes program, húsvét után szurit kapok. Marha boldog vagyok mindkettőtől, de hát ha muszáj...

Sajnos a szerdai eső és a tegnapi bolond szél miatt csak ma tudtunk először sétálni menni. Jót mászókáztam, motoroztam és hintáztam a Pillangó parkban. Ebéd után hamar elaludtam (anya is) és csak 2,5 óra múlva keltünk, amikor apa meghozta Vackort az oviból. Állítólag 2 hasmenése volt, valami vírus szedi áldozatait és a fél ovi beteg. Remélem, nem ragad át rám!


Anya megint a fejébe vette, hogy egyedül kell elaludnom. Ezzel már próbálkozott, csak a betegségem alatt persze minden visszaállt a régi menetrendbe: altatás, hajazás. Sőt! Akkor volt az igazi jó dolgom, anyával aludhattam. Szóval kitalálta, hogy ennek véget kell vetni.:( Berakott az ágyba és hiába ordítottam add ide, úgy tett, mint aki nem tudja miről van szó és nem engedett hajazni. Sírtam, dühöngtem-hiába. Első este 1 órán keresztül vergődtem, mire ledőltem a lábamról és elaludtam. Anya nem kegyelmezett. Másnap csak fél óráig balhéztam. Utána megint minden nappal kevesebbet, úgyse megyek vele semmire...délután is ugyanez a pálya...azért egy kicsit mindig dühöngök, de kénytelen leszek beletörődni. Végtére is elég nagy fiú vagyok már! Aztán meg a bölcsiben sem lesz aki elaltasson...

2 megjegyzés:

csai írta...

Hát én aztán teljesen megértelek. Engem kedden szúrnak meg :((((
Örülök, hogy meggyógyultál

Bogár és Gerti írta...

:) POnt most vagyunk a másikon is nálatok ;)
Puszi