2008. március 11., kedd

újra ovi

Majdnem kéthetes kihagyás után tegnap újra mehettem oviba. Csak fél napra voltam, ebéd után apa jött értem. (Hosszabb hiányzás után mindig így szoktuk...)

A beszokás elég nehezen ment, igazából csak februárra sikerült teljesen beilleszkednem. Most már viszont szívesen megyek, reggel sem pityogok anya után. Mindennap megyünk az udvarra, keddenként pedig tornaóránk van-élvezettel rohangálunk.

Egyébként nagyon klassz kis gárda van itt, mindig szerveznek valami programot:

októberben voltunk almát szüretelni,

  • decemberben ugye jött a Mikulás (erről lemaradtam) és a karácsonyi ünnepség,

  • tartottak medve napot, amiről szintén hiányoztam :(,

  • volt télbúcsúztató est a szülőknek-csak anya volt és élvezte.

  • Most márc. 15-re és a húsvétra készülünk, aztán lesz majális, sport nap és anyák napja, meg még egyszer megyünk kirándulni.

Szóval itt mindig rendesen zajlik az élet!:)

Vannak külön órák délutánonként, mint pl. angol, speciális torna, vagy a judo. Anya még nem akart beiratni egyikre sem, szerinte egyelőre inkább szokjam az ovis létet. A judo érdekelne és apa is támogat benne, úgyhogy jövőre valószínűleg járni fogok...

A szomszéd épületben pedig üzemel egy bölcsőde, anya hamarosan elkezdi tesi beszoktatását. A cica csoportba fog járni és cseresznye lesz a jele. (Ja, én meg tulipán csoportos vagyok és autó a jelem!)

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Remélhetőleg ezekről a progikról nem maradsz le ;)
Puszi

csai írta...

Nahát, Kikre nem bukkan az ember egy kis nézelődés során :DDDDD

Bogár és Gerti írta...

Na! Mostanra sikerült beilleszteni a képet a bsz-án ;)
Holnap, vagyis ma, majd ide is tán meglesz ;)
Puszi