2008. március 9., vasárnap

múzeumban

Tegnapra sétát terveztünk, csak az eső elmosta a programunkat. Anyának így is jó ötlete támadt és apával a Közlekedési Múzeum felé vettük az irányt. Sanyi papáékat is elcsaltunk magunkkal, szívesen tartottak velünk.
Voltak régi motorok és autók, beindították a terepasztalon a vonatokat.:) Élvezettel figyeltem, még elnéztem volna egy darabig... Papáék vettek nekem kismotort és a tesinek is választhattam egyet.

Hazafele nem felejtkeztünk meg anyáról és nőnapra szép virágokat vettünk. Apa nevében is én választottam, anya szerint nagyon ügyesen!:)

Mára is akadt dolgunk apával, a papa autóját kellett a szerelőhöz vontatni. Utána vásárolni mentünk a tescoba, ahol bohóccal találkoztunk és lufit kaptam. Gyorsan a tesinek is kértem egyet, mert én ilyen jó bátyja vagyok. Örült neki, de szerintem anyáék jobban értékelték a jószívűségemet. (A doktornénitől is mindig kérek külön matricát a tesinek...)
Délután jött a nagymama és ő vigyázott ránk, amíg anyáék színházba mentek papáékkal. Utána még feljöttek hozzánk egy jót játszani. Estére már jól lefáradtam, a mese végén félig aludtam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Ha továbbra is olvasni szeretnéd a naplóinkat, jelenkezz kérlek a pimaszbeka@gmail.com-os email címen. Továbbra is számítunk rátok:)
Sajtkukacka és Zsófi