2008. március 7., péntek

eredmények

A tegnap délutáni program megint az orvos volt.:( Vackort apára hagytunk, kettecskén mentünk anyával. Előbb még begyűjtöttük a leletet a labornál, de én a sok számból semmit nem értettem. Anya szeme viszont igencsak elkerekedett egy-két értéken.
A rendelés még nem kezdődött meg, de a tömeg már megvolt. Kiszemeltem egy helyes kislányt magamnak, vele kergetőztünk. Aztán egy kisfiúval barátkoztam, bokszolni tanított.
A doktornénivel barátságos voltam, szépen hagytam hallgatózni. Ma még a toroknézés is simán ment! A röntgen hörghurutot mutat, a vérértékek gyulladásra és vérszegénységre utalnak. Kaptam másik gyógyszert és kedden újra meg kell látogatnunk őt... Mikor lesz ebből bölcsizés? Már pedig nagyon szeretnék a gyerekekkel játszani!


Én már nagyon jól vagyok, elevenkedek egész nap. Nem nagyon akarok szót fogadni, anya bosszankodik is rendesen. Minek is elpakolni este, ha másnap úgyis megint játszunk? De ebből anya nem enged, én meg nem akarok pakolni és ezen megy a huza-vona.
Annyira szeretnék sétálni menni, de a tesi miatt nem lehet! Nem baj, apa holnap szabadnapos és megígérte, hogy elvisz a Városligetbe kacsát etetni. Olyan jó lesz! Hétfőn meg mehetek megint az oviba, már nagyon régen láttam a pajtásaimat.

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hamarosan mindenki egészséges lesz :)
Puszi