2008. április 7., hétfő

első hét a bölcsiben

Megkezdtük a bölcsit, még tart a beszoktatási időszak (2 hét)! Egész jó kis hely, sok játékkal és kispajtással. Azért nem volt teljesen zökkenőmentes a hetünk, tesó nyomta a hisztiket, de majd csak belerázódunk.


  • Hétfőn 9-re mentünk: leadtuk a szükséges papírokat, bekaptam egy gyors reggelit a folyosón és már mentünk is az öltözőbe. A szobában egyből körbe néztem és autóra pattantam, nem féltem elmenni anyától. Az udvaron nem lehetett lerobbantani a motorról. Másfél óra múlva mentünk csak haza, szépen elköszöntem mindenkitől. Itthon gyors ebéd után 2,5 órát aludtam. Aztán mentünk Vackorért és anya kivitt minket a Városligetbe-csak fürdésre értünk haza. 9 előtt már mindketten húztuk a lóbőrt...

  • Kedden már nem csak autóztam, hanem kezdtem felfedezni a többi játékot is. Ropiztam a többiekkel, tízóraira pohárból teáztam. Az udvaron kipróbáltam a csúszdát és homokoztam is egy kicsit. Hazafelé beiratkoztunk és befizettünk az ebédet. Otthon megint 2,5 órás nagy alvást rendeztem.

  • Szerdán korán érkeztünk, már a gyerekekkel együtt reggeliztem. Jót játszottam és nem sokára mentünk is az udvarra. Először fel se tűnt, hogy anya oda már nem jött ki... Aztán valahogy észrevettem a folyosón (pedig próbált elbújni) és kivertem a balhét, de nem engedtek hozzá-hamar megvigasztalódtam. Udvar után kis játék és mehettem anyához! Nagyon elfáradtam, kiterülve aludtam.

  • Csütörtök reggel nagyon igyekeztem a gyerekekhez és egyből belevetettem magam a játékba. Visszahívtak elköszönni anyától, ezt fájlaltam, de hamar elfelejtettem a sérelmem, mert érdekes dolgokkal kötötték le a figyelmem. Párszor emlegettem anyát, de ebéd utánra igérték és megnyugodtam. Szépen meg is ebédeltem, csak a végén kellett kicsit segítenei. Hazafele elaludtam a torlin, de 20 perc múlva kipattantak a szemeim és aztán már nem lehetett elaltatni. Cserébe este 8-ra már álomországban jártam.

  • Pénteken anya megint az elején elköszönt tőlem. Többször emlegettem a nap folyamán, az udvaron is eltört a mécses. Az öltöztetést végig anyukáztam, majd az egyik gondozónő ölében vigasztalódtam. Ebéd után örömmel vetettem magam anya karjaiba. Otthon gyorsan álomba zuhantam.

Anya szerint nagyon ügyes voltam, jobban tartott a beszoktatástól. Egész jó kis hely ez a bölcsöde, azt hiszem, szeretni fogom. Azt mondják, lassacskán megpróbálhatok bent aludni-még nem tudom, mit szóljak a dologhoz. Majd meglátjuk!

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Legalább így tovább!
Puszi