2008. április 11., péntek

fellépés

Kedden az ovi névnapját ünnepeltük és minden csoportnak pár perces műsorral kellett készülnie, amit egy iskola tornatermében adtunk elő a szülőknek. Mivel mi vagyunk a legkisebbek, mi voltunk az elsők. Mindenki izgatott volt, sokan eljöttek. Először a "tekeredik a kígyót" énekeltük és jártunk körbe-körbe. Én a sor végére kerültem Ildikó néni kezét fogtam. Eleinte még nézelődtem (anyát kerestem), de aztán ügyesen bekapcsolódtam. Aztán jött a "sétálunk, sétálunk" és még két másik, aminek nem tudom a címét. A végén a körjátékban én voltam az utolsó születésnapos. (Anya azt hitte, előre megbeszéltük, de nem. És így is nagyon ügyes voltam!) Nagy tapsot kaptunk, szépen meghajoltunk és mentünk az öltözőbe. Sajnos anya fényképezőgépe pont lemerült, nem tudott fotózni. Talán egyszer be tudunk gyűjteni valakitől képeket...
Tesi is eljött megnézni, de anya szerint elég aktív volt. Az utolsó csoportot már nem tudták végignézni, ki kellett vinni Levit az udvarra. 6 után estünk haza, egyből mentünk is pancsizni. Este nem kellett altatni!
Anya egyébként nagyon megdicsért és másnap Nóra néninek is gratulált.

Nincsenek megjegyzések: