2008. április 11., péntek

2. hét

  • A BKV sztrájk miatt hétfőn kocsival mentünk bölcsibe és vittünk 1 csomag pelust is. Eső miatt nem tudtunk kimenni az udvarra, de így is jól elvoltam. Szépen ebédeltem, aztán jött is értem anya. Sajnos köhögtem és folyt az orrom, anya mindenfélét bevetett, nehogy beteg legyek. Itthon nagy sírást csaptam, nem tudtam elaludni. Végül anya megszánt, bejött és engedett kicsit hajazni. Fél perc se kellett és 3 órás álomba szédültem!

  • Kedd reggel nagyon türelmetlenkedtem, állandóan anya nyomában koslattam. Kicsit sírtam az elváláskor, de hamar megnyugodtam. Jól ebédeltem és 3 perc alatt el is aludtam a többiekkel! (Anya titokban a folyosón várt.) 2 órát aludtam, kissé kómásan ébredtem. Hazamentünk, kicsit játszottam és indultunk Vackor fellépésére.

  • Szerdán korán beértünk, anya fél 8 után adott át a gondozónőmnek. Voltunk az udvaron is, jól elfáradtam. Mikor bejöttünk sírtam és anyát hiányoltam, de ölbe vettek és hamar meg tudtak vigasztalni. Egyedül aludtam el, 2 és fél óráig fel se keltem. Utána uzsonnát is adtak, tisztába tettek és mehettem anyához. Nagyon jó kedvem volt és kevesebbet is köhögtem.
    Még a múlt hét egyik estéjén elcsórtam és gyorsan kipróbáltam Vackor alvós kellékeit:

  • A szokásos koreográfia szerint telt a csütörtöki napom: sírás udvar után, evés, alvás, uzsi. Nagy örömködést csaptam anyának, mentünk Vackorért, utána meg a Városligetbe motorozni. Este 8-kor már ágyban voltunk, gyorsan el is csendesedtünk.

  • Tegnap a bölcsibe menet összetojtam magam, anya tehetett tisztába! Kivételesen sírás nélkül mentem be a szobába, ahol a gyerekek éppen rajzoltak. A nap folyamán ugyan párszor emlegettem anyát, de már nem sírtam az udvarról bejövet. Szépen ettem, végigaludtam az egész alvásidőt. Délután játszótereztünk és a szomszédnál kutyáztunk.

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Még mindíg büszkék vagyunk rád!
Puszi