2008. április 18., péntek

motormánia

A múlt hétvége a motorozás jegyében telt!:)

Szombaton Sanyi papáékhoz volt ebédmeghívásunk, előtte bőszen róttük a köröket a házak között. Ennek ellenére nem éheztem meg, alig ettem 4 kanál levest és egy kis milánóit. Levi viszont helyettem is fogyasztott, jól belakmározott és utána nagyot aludt. Hazafele beugrottunk Roziékhoz megmutatni Levi kiütéseit. Kaptunk rá kenőcsöt, meg egy másikat a szétszopizott hüvelykujjára. Mi addig kivételes egyetértésben nagyon jót játszottunk 5-ösben (a 2 lánytesóval és a szomszéd kislánnyal), anyáék már óvodát is nyithattak volna...

Vasárnap sokáig aludtunk, csak 9-kor tértünk magunkhoz. Reggeliztünk, összekészültünk és mentünk Mónikáékhoz. A téren szinte csak motoroztunk, tesi kicsit hintázott én meg Lilla biciklije felé kacsingattam. Nagymama születésnapját finom ebéddel ünnepeltük, hát ma se vittem túlzásba az evést. (Anya mérges is volt miatta...)

Azóta is tart a szerelem, ha tehetjük, ovi után kicsaljuk anyát a játszótérre egy-két körre.

Nincsenek megjegyzések: