2008. április 26., szombat

ovi hírek

  • Múlt kedden elmaradt a szokásos torna óra, mert bohócot vártunk. Nagyon élveztük a műsort, vicces volt, ahogy dudált és eldőlt a bohóc. Másnap folyamán gyerek- és szülővendégek jöttek bekukucskálni a csoportba, mert nyílt nap volt az oviban. Pénteken volt a sztrájk, de mi a tesivel mentünk. Csak 4 csoport üzemelt a 8 helyett, a földszinten voltunk vendégségben. Tetszett a dolog és nem volt velem gond.
  • Ezen a szerdán kirándulni voltuk a Budakeszi Vadasparkban. Nagyon izgultam, hogy anya bepakolja nekem a kekszet, indulás előtt még ellenőriztem is a hátizsákom-benne volt. Nagyon sok állatot láttunk, otthon anyának a rókáról és a mókusról meséltem. Az óvónénik a kilátóba is felvittek minket. A buszon Bence barátom mellett ültem, hazafele egyedül én nem aludtam el. Nagyon jó volt: jól éreztük magunkat és jól el is fáradtunk. Nóra néni fotózott is, majd mail-en átküldi anyának a képeket. Kicsit elhúzódott a program és így az ebéd, mert csak negyed 3-kor feküdtünk le aludni. A többieket kelteni kellett, velem nem volt ilyen gond, mert el sem aludtam...
  • Délután még megnéztük az ovis judo edzést. Szájtátva néztem a térdelőküzdelmet, a végén tapsoltam a győztesnek. Igazából fáradt voltam, így nem túl lelkes és a végét már nem tudtam kivárni. Meguntam és kértem anyát, menjünk haza. (Amúgy aztán már 2 percen belül vége is lett az edzésnek.) Hazafele elkapott az eső, már többször megáztunk. Múltkor pont esőben szállítottak le a troliról, a villamoson meg olyan tömeg volt, hogy csak a negyedikre tudtunk felszállni! Mindig van valami kalandunk...

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:)
Puszi itt is ;)

E. Jucus írta...

Ti is elköltöztetek?
Tök jó,lassan mindenki elhagyja a Babaszobát...
Nagyon tetszik az új oldalatok!
Puszikálunk Benneteket!

E. Jucus írta...

Sziasztok!
Biztos frankó volt a vadaspark meg a bohóc!!!Puszi!

Hello Kitty írta...

Még szép hogy van kedvünk jönni:)
Szépek lettetek ti is:)
Én a babszobáról mentem át a bejegyzést így tudok smilet írni:)
Puszika Kitty

E. Jucus írta...

Merre vagytok?